вівторок, 6 грудня 2011 р.

Діаграми

Діаграми — це один з основних елементів, що використовуються у Mіcrosoft Excel. Вони дають змогу наочно подати дані з метою їх порівняння.
Якщо ви працювали в Mіcrosoft Office Excel 2003, то вже напевне користувалися майстром створення діаграм. У попередніх версіях Excel було достатньо засобів для створення діаграм та роботи
з ними. Основною перевагою Mіcrosoft Office Excel 2007 є впровадження OfficeArt та нового графічного інтерфейсу.
У попередніх версіях програми майстер створення діаграм мав низку категорій та підкатегорій діаграм, з яких користувачі могли обрати потрібну та задати її параметри.

Щоб створити діаграму стандартним способом, виконайте наступні дії:
1. Виділіть діапазон, який ви хочете включити в діаграму.
2. Виберіть команду Вставка Діаграма.
     3. Вибираєте підходящі для вас дані діаграми і потім натискаєте Готово

Створення діаграми

У новій версії програми дуже просто створювати діаграми (весь процес займає лише кілька секунд). Для створення діаграми потрібно виконати такі дії:
1.     Виділіть таблицю, що містить дані для діаграми.
2.    Виберіть потрібний тип діаграми в області Діаграми вкладки Вставлення. Підтипи діаграм для обраного  типу відразу відобразяться на екрані.
3.    Виберіть потрібний підтип діаграми, клацнувши його мишею, і діаграма готова. На стрічці відобразиться контекстна вкладка Знаряддя для діаграм. Вона містить інструменти для настроювання параметрів діаграми.
4.    Виберіть на ній необхідний стиль діаграми.

Матеріал підготувала учениця 11-Б класу Савелко Інеса

Немає коментарів:

Дописати коментар